zaterdag 6 juli 2013

Lifestyle - Eindpresentatie resultaat !



  Heei Darlings,


Wat is er veel gebeurd deze week:

* Maandag, Dinsdag & Woensdag hadden we cultureel project, dat houdt in dat de klassen gemixt worden en in groepjes worden verdeeld. Met dat groepje ga je een project uitvoeren (Dit jaar ging je een eigen schoolkrant maken) Wat een gedoe. Ik zat bij 2 mensen die ik nou niet echt bepaalt mocht, de rest kon ik het best mee vinden. En juist die 2 mogen elkaar ook niet en gingen vechten, het gevolg ? Een enorme gespannen en ongemakkelijke sfeer in het groepje. Maarja, met een beetje hulp hier en daar komt alles goed, en dat bleek ook maar want we werden 3de van de 12. Best goed ;)

* Donderdag hadden we eindpresentatie. (Zie mijn vorige bericht) Het ging geweldig ! Het was repeteren, doorloop, notes, repeteren, oefenen, alles doornemen etc. En toen kwam het moment dat je op moest. Spannend ! Maar wat ging het goed en wat ben ik trots op jullie <33 Van Linda Caminita nog een paar pracht foto's gekregen, echt wauw ! Bedankt Linda, medespelers, de docenten, iedereen die meehielp aan deze 'voorstelling'! (btw. ik moest nepwimpers op, niet dat je denkt: WTF Heeft zij volle wimpers xd)

FOTOTIME:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten