zaterdag 17 augustus 2013

Music - Lady Gaga & Katy Perry








 Heei Darlings, 


Vandaag eens ander nieuws dan Mode. Ik duik vandaag de muziek in. Er zijn 2 nummers die ik jullie graag wil laten horen. Als je wilt kan je je mening van de nummers in een reactie achterlaten. 



1. Lady Gaga - Applause 

- Het nummer is onderdeel van haar nieuwe album Artpop. 
- Eigenlijk zou het nummer op 19 augustus uitgebracht worden, maar doordat het nummer door hackers was uitgelekt (en dus al te beluisteren was) en is de Song al op 12/13 augustus uitgebracht.
- In het begin was de zangeres overstuur dat haar track illegaal op het internet stond maar nadat ze de        reacties van haar fans over het nieuwe nummer zag was ze in een aanzienlijk betere bui.' Wij applaudisseren jullie lieve Monsters. Staande ovatie voor de meest fantastische fans.  Dank je voor jullie 'applaus'.
-  De ster zal haar nieuwe song op 25 augustus tijdens de MTV Video Music Awards presenteren.



* Mening: 

- Intro: Vind ik best leuk, een echte electropop beat. 

- Coupletten: Vind ik wat minder, ik had wat anders verwacht. 

- Refrein: Vind ik heerlijk, een hele lekkere beat, als je naar de tekst luistert heeft het ook zeker betekenis. 
























* Katy Perry - Roar - Het nummer is onderdeel van haar nieuwe album Prism (Die 22 oktober uit zal komen)
De opmars van de lyric video’s heeft als voordeel dat ze ook steeds creatiever worden. De songtekst van het nummer komt in dit geval voorbij als een groepsgesprek op whatsapp, waarbij zoveel mogelijk woorden worden vervangen door emoticons. Super leuk en heel orgineel !
Katy zou een volwassener, donkerder en rauwer geluid hebben, daarom verbrandde zij haar Teenage Dream-pruik voorgoed.- Met dit nummer zou ze een nieuwe start willen maken.

* Mening:
- Intro: Ik vind het een beetje zoet met een goede beat eronder.
- Coupletten: Vol van betekenis, lekkere beat, mooie stem. Ik vind het echt WAUWW ! 
- Refrein: GEWELDIG ! Ook weer vol van betekenis !
- Ik vind dit een super goed nummer, beter dan Lady Gaga.

Katy Perry - Roar. Klik hier om te luisteren.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten