vrijdag 20 september 2013

Lifestyle - Bedeltjes

Heei Darlings,
Laatst was ik op een marktje waar ze allemaal leuke kraampjes hadden. Onder andere een kraampje met super veel bedeltjes. Ik vond ze zo leuk dat ik ze wel moest kopen ! Ik laat jullie zien welke bedeltjes ik heb gekocht en waarom ! Enjoy ! 



1. De G-sleutel:
- Ik ben erg muzikaal. Ik Adore Muziek <33 Als ik ooit een tatoeage zou nemen zou dat een G-sleutel zijn.

2. De Microfoon:
- Zingen betekent heel veel voor mij. Me even laten gaan en genieten ! Ik zou echt niet zonder kunnen.

3. Bladmuziek:
- Dit is mijn lievelings-bedel ! Ik vind hem zo schattig met het randje. Het heeft een beetje een ouderwets effect. De kleine details doen hem. We Heart It !

4. De roze en mint roos:
- Deze zijn zo cutie-pie ! Haha, mijn nieuwe woordje. De kleuren zijn heel zoet en licht. Ze zijn heel mooi gemaakt en lijken net echt. Zo lief.

5. Het Boedha-handje:
-
Ik ben een beetje van de Boedha dingetjes. De details op de hand zijn heel mooi gedaan.

6. Boedha:
- Ik geloof erin dat als je een Boedha van iemand anders krijgt en je wrijft over het buikje, dat het je dan geluk brengt. Zelf heb ik ook een Boedha in mijn kamer en zo af en toe voor een moeilijke toets #Wrijf #Wrijf hahaha

7. Ying-Yang 
- Deze betekent heel veel voor me. 2 totaal verschillende kanten vullen elkaar perfect aan. Ze hebben balans. Mijn oma is 6 maanden geleden overleden en van haar as wordt een Ying-Yang kettinkje gemaakt.

8. De sleutel:
- Ik heb iets met sleutels hahaha ! Ik vind deze doordat hij best groot is heel lief. Je hoeft enkel deze aan een kettinkje te hangen en je hebt al een totaal andere look. Er wordt ook wel gezegd: De sleutel tot je hart. Als dat bij mij zo is: Succes met het openen hihi !

Vind jij deze bedeltjes ook leuk ? Wat zijn jouw lievelings bedeltjes ?
xoxo 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten