vrijdag 6 september 2013

Lifestyle - De eerste week

Heei Darlings,

De eerste schoolweek, hoe verliep het bij jullie ? Hoe zag jouw week eruit ? Vandaag sluit ik mijn allereerste schoolweek van 3vB af. Ik zal even vertellen wat ik deze week allemaal 'gedaan' heb en hoe de week verliep.

Woensdag:
Ik begon deze week pas op woensdag. Om 11:00 moesten we op school zijn en dan zouden we tot 14:00 op school bezig zijn met kaften. Ik dacht: Laat ik slim zijn, ik neem rekbare kaften ! En ja, ik was slim want ik was binnen een een uur al klaar. Dus verder met etiketten en schriften. Eenmaal daarmee klaar nog 1 uur wachten. Wij hebben zo'n fijne mentor, super aardig en veel fijner dan de vorige. Ik ben zo blij met hem ! Om 14:00 mochten we naar huis. Mijn dag was dus al snel om ...

Donderdag:
Moest ik het 1e uur beginnen. Wat is dat moeilijk zeg, ik was helemaal uit mijn ritme en viel zowat in slaap onder de douche. Eenmaal op school zag ons rooster er zo uit: Teamwork - Geschiedenis - Duits - Wiskunde - Aardrijkskunde - NaSk. Huiswerk opgekregen van Geschiedenis en Duits en een toets van NaSk. Mijn huiswerk en af en de toetsstof is niet zo heel moeilijk. Dit keer was ik om 14:40 uit.

Vrijdag: 
Ik had eerst 2 uur dans. Naja Dans, martelkamp xd Zo zwaar, veel verschil met vorig jaar. Maarja, het verschil moet er zijn, buikspiertrainingen, zwaaioefeningen, klassiek en nog veel meer ... Vervolgens hadden we Spel, de opdracht was: Overdrijven. Kasjiing ! Hier ben ik goed in ! Enorm groot bewegen, verkleinen, tempoverschillen hahaha. En nadat de les afgelopen was nog maar 2 uur les namelijk Nederlands en Mentorles. Bij Nederlands alleen aantekeningen en bij mentorles een geheim vertellen aan de klas dat niemand van je weet. Hahaha Geniaal !

Zo zag mijn week eruit. Hoe ging het bij jullie ? Wil het tegen/mee ?

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten