zaterdag 28 september 2013

Revieuw - Therme Shower Gel/Scrub

Heei Darlings,

Sorry dat ik zo lang niks heb gepost. School, tjaa ... Ik had elke dag een toets dus dan kwam ik niet meer
aan het bloggen toe :( Maarja, hier ben ik en ik heb een hele leuke revieuw.
Namelijk over Therme douche producten. 




_________________________________________________________________________________




1. Therme Thalasso - Shower Scrub 4 in 1

- Informatie:
Thalasso Shower Scrub 4 in 1 is een scrubcrème met reinigende scrubkorreltjes. Het bevat zeealgen en mineraalzouten en heeft een meervoudige werking:
* Verwijdert overtollige dode huidcellen
* Stimuleert de stofwisseling voor een afslankend effect
* De huid wordt steviger en veerkrachtig
* Hydrateert en verzacht de huid

- Mijn mening:
Toen ik deze zag dacht ik eerst dat hij heel vies ruiken. Maar in tegendeel, hij ruikt echt heerlijk. Hij heeft een niet al te sterke maar subtiele geur. Het is een soort bodyscrub in crèmevorm en hij is turquoise van kleur ! Het resultaat is gelijk te voelen.
_________________________________________________________________________________

2. Therme Lomi Lomi - Shower Scrub



- Informatie:
Lomi Lomi Shower Scrub is een scrub van intensief verzorgende kokoscrème met vulkanisch zand van het eiland Bora Bora. Een exotische geurbeleving van de beautybloem Frangipani en de paradijselijke kokosnoot.

- Mijn mening:
Dit is mijn lievelingsscrub ! Kokoscrème Jummie. Hij ruikt heel erg lekker zoet en zomers, een instant humeurbooster! Op het eerste gezicht lijkt het op een lotion maar zodra je je lichaam ermee insmeert voel je de korreltjes zitten. De geur blijft lekker lang zitten. Het resultaat is zeer goed. _________________________________________________________________________________

3. Therme Hammam - Shower Gel 

- Informatie:
Hamam Shower Gel is gebaseerd op de eeuwenoude Hammam badcultuur met ceder en olijfolie. Cederaroma wordt al eeuwenlang gebruikt ter versterking van het zelfvertrouwen. Olijfolie reinigt en verzorgt de huid. De Shower Gel in de huid masseren. Daarna afspoelen of de huid met scrubhandschoenen schoon scrubben. Zeepvrij, pH neutraal.

- Mijn mening:
Oh my God ... Wat ruikt deze Jummie ! Echt heel lekker ! Hij heeft een beetje een sterke geur, het typische Hammam geurtje ! Heerlijk.
_________________________________________________________________________________


- Prijzen:
Thalasso: € 8,63
Lomi Lomi:  
€ 8,63
Hammam:  € 4,57

Welke is jouw lievelings ?

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten