woensdag 13 november 2013

Lifestyle - Birthday !

Heei Darlings,
 
Sommige wisten het al, anderen niet. Op 12 november ben ik 14 geworden ! En wat was dat een feestje ! Het verliep anders dan een gewone verjaardag, het was bijzonder. 14 is misschien dan geen wonder, maar het worden en het zien van mensen die om je geven wel. Een teken van liefde, de knuffels en kusjes die ik ontvangen heb liepen al snel op. De reacties van mensen op Facebook, zelfs Hyves ja xd Ik zal jullie gaan vertellen hoe mijn dag verliep.
Ik werd om 6:15 al wakker. Ik wou wakker zijn als ik ECHT jarig werd. 6:36, op dat tijdstip, mijn geboorte tijd, kwamen mijn ouders, zus en hond binnen, zingend. Toen kusjes  en knuffels gekregen en toen mocht ik mijn kadootjes uitpakken: Just Dance 2014, Waterspeakers (Speakers met een laagje water erin en dan op het ritme van het lied schiet het water omhoog als een fontein met kleurtjes), een fiets die bestelt iets (hij is zo mooi) en geld om een fototoestel te kopen en een Cajon (instrument)

Eenmaal op school werd ik aangevlogen door knuffelde mensen. Super gezellig ! In de les getrakteerd, waar onze mentor nogal raar deed (op een positieve manier). Spel en zangles gehad ! Dus ook nog eens een geslaagd dagje op school.

Eenmaal bij toneel hadden we op mijn verjaardag de première ! Super leuk ! Eerst even omkleden, Kap & Grime en eten. De voorstelling begon, een volle zaal. spannend ! Maar alles ging gewoon super goed.  Wat een col gevoel als je met zo'n geweldige groep, in zo'n korte tijd, zo iets moois hebt neergezet, ik was super trots. Bij het applaus kwamen mijn zus en een vriendin aanlopen met een taart met kaarsjes. Ik moest echt bijna huilen :(( Ik vond het zo lief ! In de kleedkamer lagen allemaal balonnen. Ook kwam de techniek binnen met een groot kado, een oude computer (die ik mocht slopen, wat ik maar al te graag doe) gevuld met snoep. Jummie :) Ook nog even bij toneel getrakteerd en toen lekker nar huis gegaan. Mijn bedje in x

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten