zondag 8 december 2013

Lifestyle - Peewee


Heei Darlings,

Vandaag een zeer bijzondere Post. Zoals sommige van jullie wel wisten doe ik aan stemmen inspreken in films en series. Films zoals Het nieuwe leven van Whitney Brown waarin ik de stem van Whitney inspreek (Zapp) en de serie Angelo Rules waar ik Lola ben (CartoonNetwork). 
Laatst heb ik de film het Peewee Toernooi in mogen spreken. Deze komt in de kerstvakantie op TV. Dus lijkt het jou leuk om een gezellige film te kijken in de vakantie ? Lees dan vooral nog even verder om te kijken waarover deze film gaat, waar en wanneer hij op TV is en wie ik inspreek !
Peewee Toernooi

* Waar gaat deze film over ?

Een team van jonge hockeyers wonen in het kleine dorpje Quebec en bereiden zich voor op het meest spannende hockey seizoen van hun leven spelen. Ze moeten spelen voor een plek in het meest belangrijke hockeytoernooi in de wereld: Het Quebec Internationaal Pee-Wee Hockey Toernooi.

* Waar en Wanneer komt het op Tv ?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten