maandag 20 januari 2014

Lifestyle - Blue Monday


Heei Darlings,

Vandaag is het Blue Monday. De meest depressieve dag van het jaar (volgens sommige mensen). Cliff Arnall bedacht namelijk in 2005 Blue Monday. Hij had een formule waaruit bleek dat de laatste week van januari de meeste mensen zich neerslachtig of treurig voelen.

Vandaag heb ik (nog steeds) toetsweek. Ik ben woensdag gelukkig klaar ! Nog maar twee dagen. Maar voor mij was het nou niet echt bepaald een leuke dag. Nu aan het einde van de toetsweek slaat de moeheid toe. Ik wil echt slapen, lekker voor de tv hangen met een grote kop thee en een lekker warm dekentje, maar helaas nog maar 2 dagen. Morgen heb ik Nederlands & Geschiedenis en ben ik om 1 uur klaar, eenmaal thuis alleen nog Natuur- Scheikunde leren en mijn bedje in. Voor ik het weet is toetsweek voorbij !

Nu even genoeg over mij. Hoe hebben jullie Blue Monday meegemaakt ? Ik heb speciaal voor jullie wat vrolijke plaatjes opgezocht die je misschien nog even opbeuren voor het slapen gaan. Plaatjes die mij blij maken. Ik duik lekker mijn bedje in ! Slaap lekker en Droom zacht !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten