woensdag 29 januari 2014

Tag - Common White Girl


Heei Darlings,

Samen met mijn vriendinnen Noes & Merle kwamen we een leuke tag tegen. We hebben de leukste vragen uitgekozen. Namelijk de Common White Girl Tag, een tag die gemaakt is door ThatsojackDe Common White Girl tag is geïnspireerd op het gelijknamige Twitter-account, waarbij veel tweets voorbij komen die echt typisch white girl zijn. That’s what this tag is all about!


FAVORIETE STARBUCKS DRANKJE?

- Noes: Hmm... Lastig. Maar ik ga toch voor de Frappuccino Chocola- Merle: Ik vind ze allemaal wel lekker, maar mijn lievelings is de Frappucciono Caramel- Samantha: Ik houd heel erg van de Starbucks, elke keer als ik daar kom bestel ik een Hot Chocolat Caramel (Met extra veel slagroom natuurlijk)

  

ZEG JE WELEENS LOL OF OMG HARDOP?

Noes: Ik zeg wel OMG en LOL. Maar niet L-O-L en O-M-G. Dat vind ik zo raar klinken. Merle: Ik zeg OMG bijna altijd wel, maar Lol eigenlijk nooit. Samantha: Ik ben wel van de afkortingen. Dus ik gebruik altijd allebei maar OMG / OMFG het meest.

DRAAG JE ELKE DAG MAKE-UP?

Noes: Ja, naja dat ligt eraan,  als ik naar een Openbare plek ga, zoals een feestje of school, dan draag ik make-up. Maar zodra ik thuis ben, ben ik lekker make-up loosMerle: Ik draag elke dag make-up behalve als ik ziek ben of op een dag waarop ik nooit de deur uit moet.Samantha: Doordeweeks draag ik wel make-up. Meestal Foundation en Mascara. In het weekend of in de vakanties ben ik meestal hele dagen make-up loos.



BEN JE EEN SHOPAHOLIC?

Noes: Eigenlijk niet zo, dat valt best mee. Maar als ik ga ik shoppen, dan shop ik in één keer wel gelijk heel veel. Merle: Als ik ga shoppen, geef ik meteen heel veel geld uit. Maar shoppen doe ik niet zo heel vaak, dus eigenlijk ben ik niet zo verslaafd. Samantha: Ik las deze vraag voor aan Noes, en ik zei: Ben je een Shopalcoholic ? Haha, het is 's avonds en ik ben nog steeds moe van het weekend. Ik ben niet echt Shopaholic. Ik koop wat ik leuk vind en winkel zo'n 2 à 3 keer in de maand.

  

MAAK JE EEN FOTO VAN JE ETEN VÓÓRDAT JE HET OPEET?

Noes: Ik probeer het wel, maar dan heb ik zo'n honger dat ik gelijk begin met eten en vergeet een foto te maken. Naderhand heb ik daar wel spijt van. 
Merle: Ik maak alleen een foto als het lekker genoeg is om mijn vrienden er jaloers mee te maken hahaha. 
Samantha: Meestal wel, dan staat er een hele Food Foto reportage op mijn mobiel. Maar om ze online te posten vind ik dan best raar, dus meestal doe ik dat niet. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten