zaterdag 29 juni 2013

Lifestyle - Today ^__^



Goedemiddag Lieverds,

Ik heb zo'n leuke dag achter de rug:
* Ik heb zangles gehad van Nurlaila Karim ! WHoop WHoop ! 
* Ik ben uiteten geweest in Scheveningen met een deel van mijn Family ! 
* Heb een onwijs toffe party van Donna achter de rug !
Bedankt daarvoor <33


Maar nu ... VANDAAG !
Ik ben vandaag echt heel erg creatief en actief haha, ik ben net wezen winkelen en heb vele leuke dingen gekocht. Bakmixen, slingers, kadootjes en nog veel meer :)  Verder ben ik vanochtend naar de kapper geweest, ik ben soo blij, mijn haartjes zijn gekruld en zitten in een waterval ^__^  Ik weet niet waarom maar vandaag gaat echt een top dag worden ! Vanavond de verjaardag van 
Esme, Leila Jane & Faby <33 Wordt echt superz leuk ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten