zondag 30 juni 2013

Lifestyle - Het Scheetmonstertje


Heei Darlings,

Vandaag was een geslaagde dag. Het weer was echt Fantastisch ! Wat heb ik allemaal gedaan:
* Naar een vriendin geweest
* Geholpen in de tuin (Die nu er echt prachtig uitziet)
* Gespeeld met mijn little buurmeisjes

Het zijn 3 echte schatjes: Kim, Evi en Anne <33
Ze hadden een hut gemaakt (Een laken over de schommels heen gelegd) en dat was hun 'chillplekje'.
Toen was Kim (De 'oudste') een echte waaghals, ze ging enorm hoog schommelen op de schommel en sprong (toen hij weer wat zachter ging) er zo vanaf. Een echte stoere chick Haha. Ze vond het trouwens erg leuk om mij te kietelen, elke seconde, dus ik zit nu nog een beetje bij te komen.

 En Evi (De middelste) tja... Evi Evi Evi ... :  Het Scheetmonstertje, ik tilde haar op en ging haar kietelen maarja toen moest ze lachen en toen: PFFF ! Haha dus ik zo: Heb jij een scheetje gelaten ? En zij giechelen, en ja joh ze liet er nog één, en toen heel snel van mijn schoot afspringen en zich verstoppen. Klein gek meissie toch ! Echt een lieverdje <33

En Anne, wat een poepie. Bij haar is het alleen dat je niet weet of ze lacht of huilt (Beetje moeilijk dus) Maar het was lachen ! Ze kan er echt niet tegen als mensen op haar buikje blazen, dan giert ze het uit <33

Nu ga ik lekker slapen, morgen weer een lange dag xx
Slaapze !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten