dinsdag 18 juni 2013

Lifestyle - Pfff o.0



Heei Peeppss,



Wat een lange dag vandaag. Natuurlijk een heerlijk weertje ! Maar het liefst had ik het zonnetje thuis ervaren in plaats van op school, metro en bij de gym :(  Helaas zit dat er nu ook niet echt in. Ik moet namelijk ....
LEREN ! Goed geraden ja xd Maarja.. Ik ga gewoon alles goed herhalen, geschiedenis afmaken, duits oefenen met lezen en NaSk sommen maken. Dan alleen morgen nog even knokken er dan gaat t beginnen ... De toetsweek o.0 Van donderdag 20 juni tot 26 juni. Dan zal ik dus waarschijnlijk ook niet posten :(
Vandaag had ik een retro jurkje aan gecombineerd met een riem. Hihi

 Verder zag ik zulke leuke kleding :  Lekker luchtig en super leuk ! Van het broekje was ik gelijk verkocht !



  Byee xx 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten