zondag 16 juni 2013

Lifestyle - Internet, Leren & Zomer !



Heei Mopzzies,


Sorry voor de late post :( Mijn internet viel uit en tjaa.. aangezien mijn vader de enige in huis is met verstand van computers en hij dit keer niet thuis was had ik een probleempje. Maar hier ben ik dan weer !!!

Allereerst wil ik zeg dat terwijl ik dit typ, ik mijn hersenen hoor kraken o.0 Ik heb vandaag namelijk Duits, Geschiedenis, Frans & Nederlands geleerd. Af en toe een (heel) klein pauzetje. Nog even vol houden, want na de toetsweek lekker nog maar  1,5 weekje naar school en dan VAKANTIE ! omfg, wat verlang ik naar vakantie. Het idee dat ik elke dag samen met mijn zus een strandrit kan maken op Tessa, lekker bij de zonsondergang. Of cakekjes, taarten, cake pops en nog veel meer lekkers te maken ! Ik voel de tintelingen nu al in mijn buikjee !!!



Krijg nou, mocht ik even van mijn ouders Cupcakes bakken. Tjaa. IK SLA TOE ! Nutella, boter, eieren, bakmix... Here I Come ! Het resultaat post ik zo ...

Mijn quote of the day :  

Slaap Lekkerr xx
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten