zaterdag 15 juni 2013

Lifestyle - Toetsweek o.0



Mijn eerste blog. 
Heei Bloggers, Welkom op mijn Blog, waar ik zo vaak mogelijk iets zal proberen te posten. 
Kom vooral even vaker kijken !
Love uu ! 

xx

En daar zit je dan, thuis, op je kamer, achter je bureau. Volgende week hebben we Toetsweek. En wat heb ik er zin in (o.0 -not). Wat een gedoe, al dat leren voor de 5 dagen. En het rooster helpt nou ook niet echt bepaald mee.  In de ochtend leren kan ik niet echt en dan 's avond minder tijd om te leren. Bleghh !
Gelukkig al best goed bezig: Duits al geleerd, Geschiedenis bezig met mindmappen en ook NaSk (Natuur-Scheikunde) doorgenomen. Nu alles nog goed herhalen, doornemen, samenvatten etc.. Het enige lichtpuntje is voor mij dat er een weekend tussen zit. ^__^ Haha. Anders zou ik het nooit overleven. Naja, vandaag dan maar eens goed leren voor NaSk, Duits, geschiedenis, Nederlands & Frans.


Ondertussen kwam ik hele leuke kleren tegen. Ik kan zo verliefd raken op sommige stukken. Dan moet ik ze wel kopen. Bijvoorbeeld: deze leuke Candy Skirts <33 Ze zijn zo leuk en lekker zomers ! OF deze leuke strikjes Jeans ! Ik houd enorm van Tank Tops en tops die je kan strikken , dus deze Superman & Badman tops zijn echt mijn grote vrienden geworden. Ook houd ik erg veel van Muziek, en kan ik echt niet zonder. Deze Piano portemonnee is dus echt een Must Have voor mij ! Ik moet echt niet te lang op die site  zitten, dan koop ik me blut xd 

                                                           




Dat was het dan voor vandaag, ik moet weer gaan. Leertijd begint :(

xx
    

1 opmerking: