zaterdag 14 september 2013

Lifestyle - Nieuw Kapsel


Heei Darlings,

Vandaag ben ik naar de Kapper geweest. Mijn 2 opties waren : Highlights of Ombre.
* Highlights: Een paar plukken van je haar worden in een naar keuze kleur geverfd.
* Ombre: Een soort Dip-Dye maar dan met een natuurlijkere overloop.

Ik heb gekozen voor Highlights, want voor Dip-Dye moet ik eerst mijn hele haar een andere kleur verven in een donkerde tint omdat ik graag een overloop van licht naar donker wou. Je kan het ook laten bleken maar dan wordt je haar zo stroef. Dus Ombre komt volgende keer.

Mijn  Highlights zijn Mokka/Bruin & Blond. Het ziet er heel natuurlijk uit en ik ben erg blij met het resultaat. Verder heb ik de voorkant van mijn haar in laagjes, de achterkant één lengte en mijn pony korter laten knippen. Het is even wennen maar het staat me wel goed hahaha.

Ben jij onlangs nog naar de kapper geweest of ga je nog naar de kapper ?
Stuur dan een leuke foto van jou voor & na de knipbeurt !

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten