zaterdag 14 september 2013

Music - Miley Cyrus - Wrecking Ball

Heei Darlings,

' I came in like a Wrecking Ball '. Deze zin hebben jullie misschien al een keer op de radio gehoord, het is .... Miley Cyrus met haar nieuwe single Wrecking Ball. In dit artikel geef ik jullie wat meer informatie over de de clip. 


* Miley Cyrus - Wrecking Ball
- Het nummer is onderdeel van haar album Bangerz
- In de videoclip likt ze een hamer en zit ze naakt op een sloopkegel (wrecking ball)
Het is nog even afwachten wat voor invloed Miley's naakte verschijning heeft op haar relatie met Liam Hemsworth. De zangeres en de acteur hebben al een tijdje relatieproblemen. Volgens enkele tijdschriften was Miley's optreden bij de MTV Awards de druppel  voor Liam. 
- De video op Youtube zit al over de 84 miljoen kijkers ! 

* Mijn Mening:
- Intro: Heel mooi licht, zacht en zoet. Je voelt/ziet haar woede en verdriet.
- Coupletten: Het bouwt goed op.  En er zit ook echt gevoel in. 
- Refrein: Lekker knallend ! Maar toch ook heel vol van emoties ! 
- Videoclip: Een beetje raar, maar als je naar haar betekenissen gaat kijken en verder kijkt dan je neus lang is kom je erachter wat ze ermee bedoelt. 

- Ik vind dat de mensen teveel kritiek leveren dat ze naakt op een sloopkogel zit en een hamer likt. Ik bedoel Katy Perry lag ook zowat naakt op de roze wolken en Britney Spears in de sauna. En geef toe, de beat is gewoon heerlijk ! En als het niet van Miley was ? Vonden mensen het dan beter, enkel omdat ze Miley niet mogen ? Als je goed luistert naar de tekst zit er echt een bedoeling en gevoel achter. Zoals ze het zelf al heeft uitgelegd (zie foto). Ik zeg niet dat iedereen haar gelijk aardig moet vinden, maar zo denk ik erover. 




Ben je nu benieuwd naar haar videoclip ? Of wil je achter de betekenis komen en die terugzien in de videoclip ? Klik dan op deze Link !

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten