woensdag 9 oktober 2013

Review - Ten To Three Bakery

Heei Darlings,

Vandaag weer een leuke Review. Deze x over mijn lievelings hotspot namelijk: Ten to Three Bakery ! Wat dit nou precies is ? Waar ? En nog veel meer zal ik jullie gaan vertellen.


Ten to Three Bakery 


- Wat is het ? 
Het is een Cupcakebakkerij met de beste ingrediënten en een sprankje magie.

- Waar is het ?

Ze hebben 2 filialen namelijk eerste op de Aert van Nesstraat in hartje Rotterdam en de tweede in de Duyvesteynstraat in Rotterdam-Overschie.

- Wat hebben ze allemaal ? 
Warme/Koude dranken, Ontbijt, Lunch, Tea Parties, Cupcakes, Macarons, Muffins en nog veel meer Lekkernijen ! 

- Mijn mening
Ik ben er al heel vaak met vriendinnen geweest en elke keer als ik daar binnen kom ruik ik de zoete lucht van cupcakes. Dat maakt mij gewoon enorm blij! Ook ziet het er van binnen & buiten heel zoet uit. Het interieur is heel mooi gedaan. Ik hou ervan <3

- Ze hebben een speciale webshop waar je allemaal lekkernijen kunt shoppen ! Jummy :3 
- Ze maken ook lekkernijen voor bruiloften en babyshowers. 
- Voor meer Info, kijk op de site zelf !

Ben jij er wel eens geweest ? Wat vond je ervan ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten