dinsdag 31 december 2013

Happy New Year !


Heei Darlings,

Vandaag is het 31 december 2013, de allerlaatste dag van 2013. Het is lastig om gedag te zeggen want dit jaar zat niet altijd mee.

1. Ik ben in maart mijn lieve Oma verloren. Onverwachts getroffen door acute leukemie. Ik heb het daar heel zwaar mee gehad. Zelfs nu heb ik nog het idee dat ze morgen gewoon bij ons op visite komt, dat ik haar nog een knuffel kan geven en dat zij mij nog even vasthoud. Maar langzamerhand komt dat besef dat dat helaas niet meer kan. Lieve Oma, Ik hoop dat je samen met Opa op een wolkje zit en vanaf boven naar ons kijkt. We denken aan je, Gelukkig Nieuwjaar ! x

2. 2013, Het jaar dat ik in de 3de klas kwam. Het zat niet gelijk mee. Ik ben een Stresskip, een echte Perfectionist en daar moet ik vanaf. Dus Doei Stress2013 ! en Hallo Fijn2014!


Maar er zijn vooral veel leuke dingen gebeurd:

1. Ik ben beginnen te bloggen in Juni en ik kan nu niet meer zonder ! Elke keer meer inspiratie en andere blogs bekijken en weer leuke nieuwe dingen posten. Het is een soort uitlaatklep geworden. Ik ben jullie heel erg dankbaar ! En ik ga er veel goed in voor 2014 !

2.
 Vrienden die voor mij veel zijn gaan betekenen: Alisa, Loïs, Chantal, Kimberley, Frank, Caiti, Merle, Fieke, Sanne, Nikki, Anna, Chiara, Lonneke & Danielle.
 Dankjulliewel !Dat jullie er zijn voor mij als ik dat nodig heb. Als ik in een dipje zit laten jullie me lachen. Ik houd van jullie ! <3








3. 
Musical Memories
4. The Sound of Christmas
5. Logeren bij Jorieke & Kristiaan
6. MusicalCamp
7. Cantakoor
8. PeeWee- Toernooi
9. De Sweet Sixteen van me zus
10. Reünie van Kruimeltje

LIEVE LEZERS ! IK WENS JULLIE EEN FANTASTISCH, GELUKKIG, GEZOND, GEZELLIG, LIEFDEVOL, KNUFFELACHTIG EN VROLIJK 2014 ! DON'T WORRY, BE HAPPY ! XX


Geen opmerkingen:

Een reactie posten