maandag 30 december 2013

OMG ! - Random


Heei Darlings,

Je hebt wel eens van die dagen dat je iets te lang achter de computer zit. Zo'n dag dat je rare dingen tegenkomt op het internet. Zo'n dag was het voor mij een beetje. Op een gegeven moment verveel je je en ga je Random Stuff opzoeken. Ik vond wat Random Weetjes die ik echt nog nooit had bedacht. Sommigen weet ik niet of ze echt waar zijn maar anderen denk ik wel.
Wat is jouw Mind Blow ?



1. Men zegt  '' Bless You ''  als je niest omdat je hart voor een Milliseconde stilstaat .

2. Als je tijdens een Air Crash de eerste 90 seconden rustig blijft heb je meer kans om te overleven.

3. Uit plas (behoefte) wordt een deel in sigaretten gestopt  voor de smaak.

4. Kevers smaken naar appel, Wespen naar pijnboompitten en wormen als bacon.

5. Anatidaephobia is een angst dat ergens in de wereld een eend naar je staart.

6.   

7.

8.   


Geen opmerkingen:

Een reactie posten