maandag 30 december 2013

Lifestyle - Kerstmis


Heei Darlings,

Ook ik heb Kerstmis gevierd. Dit jaar gingen we met de familie van mijn vaders kant naar de Buunderkamp. Dat ligt in Wolfheze, vlakbij Arnhem, en is één van de Hotels van Bilderberg. Ik ben daar 2 dagen geweest en het bevalt het me heel goed. Het is zo'n prachtig hotel, zo chique maar toch ook weer speels. Ik vind het ook heel lekker dat er een bos vlakbij is, waar we een wandeling in hebben gemaakt. Dit  jaar was de vriend van me zus ook meegekomen. Hoe alles is verlopen, zal ik jullie gaan vertellen. Ik had namelijk mijn spiegelreflexcamera mee dus kon ik me lekker uitleven.




We gingen op 26 december vroeg weg om mijn zus en haar vriend van het treinstation op te halen. Dat verliep niet helemaal soepel want een paar wegen waren afgesloten en we konden ze op het station niet vinden. We dachten dat ze bij het verkeerde station waren uitgestapt maar ze liepen gewoon aan de andere kant. Toen we ze gevonden hadden,vervolgden we onze weg naar het Buunderkamp.

Daar eenmaal aangekomen hadden we verschrikkelijke trek want in het Hotel zou een Brunch zijn. We kwamen onze Opi & Omi tegen in de Lounge en zijn toen samen met hun wat wezen eten. OMG ! Het buffet daar is zo groot en zo lekker. Ik blijf me elke keer bij het buffet weer verbazen. Taartjes, grote kaasplanken, allerlei soorten brood, Salades en warm eten.

Na de Brunch zijn we naar onze kamer gegaan onze koffers te droppen en vervolgens een wandeling te maken in het bos. In de winter ligt er wel eens sneeuw in het bos, helaas dit jaar niet, dat is zo'n mooi gezicht. Maar wat heb ik mooie foto's kunnen maken ! Heerlijk om even tot rust te komen in het bos :3

Toen zijn Frank,Kim & Ik nog even wezen zwemmen. Want ja, ze hebben ook een zwembad daar ! En ook nog in de Sauna geweest ! Later teruggekeerd naar onze kamer om ons te verkleden, op te maken en ook eerst nog even te douchen voor het Diner.

Lopend naar het Diner ben ik benieuwd wat we gaan krijgen. Een 4-gangen menu, dat wist ik al, maar wat ? Dat was nog een raadsel. Ik las de menu kaart en werd er benieuwd naar hoe sommige combinaties uit zouden komen. Het ene was lekkerder dan het andere.

We begonnen en bestelden wat te drinken, maar onze Opi wilde iets speciaals. Hij wilde de champagne fles laten sabreren. Dat is dat je de kurk met een sabbel van de fles af snijdt. Dit mocht hij zelf doen. Het filmpje hiervan komt er later op te staan.  Wat hebben wij lekker gegeten ! Maar ik heb wel het idee dat ik 5 kilo zwaarder ben xd Daarna waren we zo moe, dat we maar zijn gaan slapen !

De volgende dag gingen we in de ochtend nog even zwemmen en daarna nog lekker ontbijten. Ze hadden heerlijke smoothies waar ik aan verslaafd was. Dus toen had ik er een stuk of 5 op. Toen was het alweer tijd om weg te gaan. Ik heb een heerlijk paar dagen gehad en lekker genoten. Nu ga ik met een goed gevoel 2014 beginnen !

Ik kreeg ook nog een cadeau van de vriend van me zus voor Kerst ! Het was heel speciaal ingepakt. Het cadeau zat namelijk in een ballon aan een touwtje xd Het was een parfum van Replay ! Nogmaals Bedankt !

p.s. Link naar de Foto's komt iets later erop te staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten