maandag 16 december 2013

OMG ! - Rebecca Black


Heei Darlings,

Vanaf vandaag een nieuw onderdeel: OMG ! Dit onderdeel houdt in dat in deze post grappige weetjes, rare ontdekkingen of andere crazy stuff komt te staan. Laten we beginnnen ...

Rebecca Black, Iedereen kent haar nog wel van het nummer Friday. De meningen op dit nummer verschilden enorm. Sommige vonden het wel een geslaagd nummer, de anderen konden er wel om braken. Ikzelf vond het een beetje een irriterende stem, heel veel twang (door je neus) en ik kon de clue van het nummer niet echt vinden. Wat vonden jullie van Friday ?

Maar nu komt de OMG ! Haar nieuwe nummer: Saterday ! Is laatst uitgekomen. Toen ik dit hoorde dat ik echt: OMG ! Waarom ? Ik vind het heel raar dat je eerst Friday en dan Saterday zingt, welk nummer zal volgen ? Sunday ? Het lijkt wel een nieuwe manier om de kinderen de dagen van de week te leren. Ik vind Saterday wel een verbetering in vergelijking met Friday, een lekkere beat en leuke videoclip maar het zit nog wel een stukje weg van een echt swingend nummer ... Ik heb Saterday & Friday hieronder geplaats ... Veel Luisterplezier !  Wat vinden jullie van Saterday ? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten