vrijdag 17 januari 2014

Review - Pickwick Green Hammam


Heei Darlings,


Ik was laatst aan het winkelen en liep op tegen de nieuwe smaken van Pickwick. Degene die mij het meeste aansprak was Green Hammam. Ik kende Hammam verder ook nog doordat ik de Therme douchegel heb, maar om Douchegel en Thee nou te vergelijken ? Haha. Ik ging de thee vandaag uitproberen omdat ik (door de toetsweek) deze week echt in een Theeleut ben veranderd. Dus bij deze.



 Alleen het theezakje is al prachtig, je kunt precies zien wat er in het theezakje zit. Er wordt bij deze thee alleen gebruik gemaakt van natuurlijke ingrediënten. Pickwick omschrijft deze thee als: Een combinatie van een zachte groene thee met verfrissende munt en eucalyptus. Daarnaast wordt er aangegeven dat deze thee geen calorieën bevat, best handig dus!


De mintgeur geeft het lichaam een opkikker in de winter en een opfrisser in de zomer. Eucalyptus verzacht de luchtwegen. Je ademt vrijer door je neus dankzij eucalyptus thee. Eucalyptus brengt je keel tot rust. En het ruikt ook nog eens lekker ;)


Dit is de thee, je kunt de zachte groene kleur al wel zien. Daarnaast ruik ik gelijk een overheersende geur van munt. Het eerste wat ik proef is een verfrissende smaak, je krijgt er echt een opkikker van! Het smaakt wel heel anders dan een normale thee, maar dat maakt het wel uniek. Naast de vele theesmaken zou deze er wel uit springen. Het is een lekkere thee ! Ik vond de thee heerlijk als Waking Up Thee.


Het is een heerlijke thee, maar ik houd me nooit vast aan één thee, ik wissel altijd. De thee is verkrijgbaar voor €1,99 en de moeite waard om uit te proberen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten