vrijdag 17 januari 2014

Freaky Friday Song - Say Something


Heei Darlings,

Ik heb al een lange tijd niet gepost. Dit alles komt omdat ik Toetsweek heb. Die is vanaf 16 t/m 22 januari. Door die toetsweek heb ik niet genoeg tijd om een post te plaatsen. Maar gelukkig is het vandaag vrijdag en ben ik eerder uit. Dus bij deze vandaag een Leuke Friday Freaky Song ! Kijk gauw verder !

Voor degene die deze week/ weken ook een Toetsweek hebben: Heel veel succes ! Je kan het ! 
Stress niet teveel en slaap genoeg. Even bikkelen, even doorzetten ! En dan na de toetsweek lekker leuke dingen doen. 


Vandaag is de Freaky Friday Song .... Say Something van A Great Big World & Christina Aquilera. Hij mag dan nog wel van 2013 zijn maar het blijft een prachtig nummer. Ik heb het nummer nog niet zo vaak gehoord en misschien hebben velen het nog nooit gehoord. Het is zo'n mooi en lief nummer. Dierbaren liefhebben, een belangrijk deel van je leven. Ik vind de videoclip erg indrukwekkend, heel realistisch. Benieuwd geworden ? Veel kijkplezier !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten