donderdag 12 september 2013

Beauty - Review Catrice Nagellak

Heei Darlings,
Sorry dat ik al best een tijdje niet meer gepost heb :( School is weer begonnen en het is wat drukker dan ik in gedachten had. Maar wat voor tijd is het ? Blogtijd ! En ik dacht: Tijd voor een nieuw onderwerp ! Reviews ... Ze zullen volgen in diverse soorten, make-up, lichaamsproducten, douche-/badproducten en nog veel meer. In deze blog komt de Nagellak van Catrice aan bod. 



Het leek me leuk om een review te doen over de Catrice nagellak. Zelf ben ik een enorm fan van Catrice en vind ik het echt waar voor het geld ! Ik heb in totaal 14 Catrice nagellakpotjes, maar in deze review behandel ik mijn lievelingskleuren.

* Van links naar rechts:
010 Don'FeeThe Bird
- 170 ScreaPeach ! 
- 780 WelcomTRoosywood 


* Mijn mening:
Simpelweg onweerstaanbaar ! Mooie kleuren met ultieme glans, prachtige effecten en fantastische dekking. De platte, professionele kwast zorgt voor een perfecte kleurapplicatie met slechts één streek. Ik ben echt helemaal verliefd <33

* Hoe zien ze eruit ?




Ik ben erg tevreden met Catrice ! Wat is jullie fijnste/mooiste nagellak ?

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten