vrijdag 11 oktober 2013

Lifestyle - Menoruitje



Heei Darlings,

Vandaag was het zover, Mentoruitje ! We zouden met de klas iets leuks gaan doen deze vrijdag en we gingen: Lasergamen ! Ik had dit echt nog nooit gedaan dus voor mij was alles nieuw. Oke, ik wist wel wat het was, maar hoe werkt het ? Een beetje op iemand schieten maar waar ? Haha teveel vragen. Ik zal jullie maar vertellen hoe vandaag is verlopen.



Allereerst had ik gisteren kaneelkoekjes gemaakt voor dit uitje. Ze vielen erg in de smaak ! Het recept van deze koekjes komt over een tijdje hier ook op te staan :3

Vanuit school gingen naar de locatie van het Lasergamen toe. Het was vlakbij de Euromast op een boot. Toen we daar waren werden we in 2 groepen ingedeeld. Die bestonden ook weer uit 2 teams - Rood & Groen. Ik zat bij groen samen met Sanne, Chiara, Rachelle, Ava-Luna ! Je kreeg een pak aan (dat nog best zwaar was) Op dit pak moest je dan richten, je kon bijv. geraakt worden op je schouders, buik en rug.
Nadat iedereen zijn pak aan had gingen we naar binnen. Het was Glow in the Dark ! Het was zo cool, zo'n eng muziekje en veel stoom, je kon zowat niks meer zien ! Ik voelde me net James Bond Hahaha ! Uiteindelijk op de 5de plek beland ! Toen nog een paar leuke foto's gemaakt en toen mocht de 2de groep. Bij de 2de groep mocht ik naar binnen om foto's te maken. Wauw, zo leuk om je medeleerlingen zo fanatiek en enthousiast te zien ! En ook nog een mooi stel foto's gemaakt !

Na het lasergamen gingen we naar de Macdonalds. Omnomnom !

Wat was dit een gezellige dag ! Zo veel gezelligheid, lol en plezier gehad. Ik zeg nog een x doen !

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten